štvrtok 17. mája 2012

ZMENA JE ŽIVOT... ŽIVOT JE ZMENA

Zdravím všetkých (ne)čitateľov! ^^ Opäť sa hlásim po menšej odmlke, ako bonus prikladám polovičku svojej tváre a dúfam, že mi to u vás ľahšie prejde :)

Ani neviete, koľkokrát som sa chystala sem napísať. Podeliť sa o myšlienky, prekonanú depku a žiaľ, pocity ukrivdenia :) V mojom živote sa za posledný týždeň udialo pár zásadných zmien. Po dvoch rokoch som sa odhodlala dať v práci výpoveď. Zvažovala som to už dlhšie, no uplynulý piatok všetko zaklincoval a ja som sa rozhodla, že tam jednoducho končím. Už nemám nervy na to, aby som po návrate z práce celý večer preplakala, aby sa tam po mne neustále niekto vozil, pretože nech tam urobím čokoľvek, vždy je zle. Práca to nebola zlá, na ňu nemám jedinú sťažnosť, avšak s ľuďmi sa niekedy robí horšie než so zvieratami, verte mi. Lebo zvieratá aspoň nevedia rozprávať. Poviem vám, tak falošných, povrchných, lakomých, egoistických, dvojtvárnych ľudí ako je moje onedlho už bývalé vedenie nepoznám. Dva roky a som s nervami v koncoch. V poslednom štádiu už ma brala triaška, keď som mala ísť do práce a v nedeľu v noci som od nervozity a stresu z toho, čo zas bude pravidelne nespávala. Za toto mi to naozaj nestojí. Takže posledný májový deň tam definitívne zatvorím za sebou dvere a konečne si vydýchnem. S vedomím, že sa s tými ľudmi už nebudem musieť stýkať, sa cítim skvelo! A hurá do novej práce! Našťastie sa mi podarilo vybaviť si plynulý prestup do firmy, kde robí aj moja mamina, takže nemám obavy... s maminkou za chrbtom sa nebojím ničoho :)

Pri príležitosti takejto veľkej zmeny som sa rozhodla spraviť niečo aj so sebou, konkrétne so svojou váhou. Chystám sa pustiť do cvičenia, do 30-dňového programu, na ktorý som nedávno narazila na internete a zdá sa mi ako dobrý nápad. Rada by som schudla 5-7 kíl a 30 DAY SHRED sa mi zdá ako dobrý začiatok. Uvidím, koľko dní ma to bude baviť, držte palce - dám vám vedieť :)

O týždeň ma v škole čaká posledná skúška a potom hurá na prázdniny. Vlastne, externí študenti nemávajú prázdniny. V mojom režime sa nezmení nič okrem toho, že do októbra sa nebudem musieť učiť. Každopádne, na túto skutočnosť sa nesmierne teším a neviem sa dočkať, až so spolužiakmi vo veľkom štýle oslávime prvý úspešný rok štúdia! A potom ešte raz na chate v okruhu mojich najbližších priateľov :)

Zajtra je už piatok, takže vám želám krásny štart víkendu! Užite si ho najviac, ako môžete. A vidíme sa pri ďalšom mojom článku... :)

Vaša spokojná A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára