štvrtok 1. augusta 2013

So...

Občas mi chýba blogovanie. Niekedy si v mysli prehrávam slová a vety, ktoré by som napísala. Ktoré by som chcela napísať. Pamätám si svoj dávny denníčkový blog. Moje milované okno-do-duše. Viac než tri roky som na ňom pravidelne publikovala svoje myšlienky, pocity, názory. Opisovala som zážitky, radosti aj strasti puberťáckeho života. Problémy v rodine, večnú nechuť chodiť do školy, starosti s láskami. Doteraz si pamätám ten úplne prvý čierno-ružový design s čierno-bielym emo obrázkom v záhlaví. A jeden z prvých článkov bol o tom, ako som sa zľakla pavúka pri vysávaní :D Samozrejme som z toho urobila dostatočnú drámu :D No od sedemnástich do dvadsať jednotky som dospela a moje články postupne naberali vážnosť. Témy, ktorým som sa venovala boli serióznejšie. Aj štýl akým som písala a voľba slov, fráz dospeli. Prišiel koniec školy, začala som pracovať a skočila do prvého naozaj vážneho vzťahu. Na blogovanie ako také som už nemala čas. Bola som šťastná a nemala som potrebu deliť sa o to s náhodnými čitateľmi. A tak som prestala...

A teraz som tu - na deke v záhrade maminho priateľa a mám chuť si zaspomínať na zverovanie sa virtuálnemu kúsku vlastného sveta. Mám dvadsať tri a cítim sa už naozaj dospelo. Mám za sebou niekoľko zamestnaní rôzneho druhu a zistila som, že milujem byť čašníčkou. Na jeseň ma čaká posledný rok vysokej, budúci rok štátnice. Mám toho najúžasnejšieho priateľa na svete, ktorý si ma váži a urobil by pre mňa všetko. Rovnako ako ja preňho. Onedlho nás čaká jeho dvojmesačná dovolenka, túry po horách, festival, kopec výletov, užívanie si vzájomnej prítomnosti, zariaďovanie našej spálne a potom kto vie... :) A budú Vianoce, ani sa nenazdáme. Tak ako sme sa nenazdali a je za nami polovička leta. Musím podotknúť, že tentokrát som si ju užila. Bola som na niekoľkých cyklotúrach a veľa času trávim pri vode. Naučila som sa lúštiť maľované krížovky, hrať kocky a objavila som "Hart of Dixie". Mám sa skvelo! Plním sa mi priania, ktoré som si zosumarizovala na začiatku roka a získala som ešte oveľa viac. Hlavne moju lásku, s ktorou nám je krásne <3 A dala som sa potetovať ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára