streda 21. marca 2012

SKÚŠKY, SKÚŠKY, SKÚŠKY

Pekný večer, náhodní čitatelia tohto nedávno založeného blogu! Vzhľadom na moju krátku pôsobnosť tu v kúsku môjho sveta, nemáte odkiaľ vedieť, že napriek práci (o ktorej tu budú určite pribúdať celé rozzúrené litánie) externe študujem na vysokej škole. A ako to už u externistov býva zvykom, skúšky majú kedy sa dá.. túto nedeľu ma čaká jedna z aplikovanej fyziky. Dynamika, kinematika, vrhy nahor a nadol, rotácie, kinetické energie... jedna obrovská španielska dedina pre mňa! Chytá ma zúfalstvo ako čumím do učebnice, čumím do vygooglených poučiek, čumím do zošita s poznámkami, do ťaháku so vzorcami a nechápem, nechápem a nechápem. A keď už sa aj zdá, že som niečo pochopila, o chvíľu zistím, že to nie je ono :) Neviem ako si na skúške vyčarujem aspoň to É-čko, ale dúfam, že zrovna v tej chvíli môj mozog osvieti neznáma sila a bude mi v hlave rotovať pod náporom vedomostí :)
Budúci piatok ma zase čaká Didaktika. Neskutočne veľa textom nahustených A-štvoriek. Samé princípy a zásady a klasifikácie a metódy, ktoré musím mechanickým spôsobom encyklopedicky dostať do hlavy. A na skúške nám dá tri otázky na 15 minút a nič okrem všetkých správne neuznáva... paráda! Neviem sa dočkať, ako si budúci týždeň budem trhať vlasy, keď sa to začnem učiť...
See ya, vaša vedomosťami obklopená A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára