štvrtok 22. marca 2012

UČENIE & JAR

Stále si hovorím, že sa musím učiť a stále sa venujem všetkému inému, len nie učeniu. Úspešne sa tomu vyhýbam vďaka činnostiam ako upratovanie izby, ničenie sa na steperi, vyberanie oblečenia na skúšku, trhanie obočia, telefonovanie s mojou najmilšou Anett <3 Typická ja :) Popredu hysterčím ako strašne veľa sa toho musím stihnúť naučiť, ale keď je na to čas, ani za svet sa učiť nejdem. Vravím si "od zajtra, od zajtra...",  sama pred sebou sa ospravedlňujem, že je ešte čas. A potom príde deň pred skúškou a zavarím si mozog :-D Poznáte ten stav aj vy?

Fotka požičaná z LeSimple
Jar. Po tej tuhej zime prišla tak náhle, že všetkým vyrazila dych. Všetci sa tešia s prvých teplých lúčov slnka, užívajú si ich šteklenie na tvári. Okrem mňa. Pretože som celý deň zavretá v robote a cez víkend sedím za počítačom a robím si veci do školy. Neskutočne ma to irituje, ale ešte najbližšie dva víkendy s tým žiaľ nemôžem nič robiť :( Potrebujem zvládnuť tie dve zasrané skúšky a potom budem mať konečne aj ja chvíľu na to, aby som si užila jar vtedy už dúfam v plnom prúde. Teším sa ako vytiahnem korčule a pôjdem si vyvetrať hlavu na dráhu alebo len tak sa previezť popri rieke. Ako sa pôjdem prejsť na lúku s foťákom a budem zachytávať svoje prvé dojmy z jari. Ako si ju konečne užijem aj vonku, nie len na pár minút spoza okna počas prestávky medzi jednotlivými kapitolami semináriek... už aby to bolo... tá MOJA JAR!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára