nedeľa 25. marca 2012

PAUZA PO SKÚŠKE

Príjemný podvečer želám :) Tak ako ste prežili posun času? Priznávam, mňa to trošku rozhodilo vzhľadom na fakt, že som išla spať okolo polnoci a ráno o šiestej (čiže po starom už o piatej) som vstávala na skúšku z fyziky. Do noci som sa učila a písala posledné veci na ťahák, čo si budeme klamať :-D Avšak všetko prebehlo hladko, okolo jednej som už mala skúšku úspešne zvládnutú na Béčko a bola som na ceste domov! Priznávam, som na seba pyšná a mám byť prečo. Fyziku som mala naposledy na základke a to už je pekných pár rokov dozadu, keďže aj s vysokou som začala o niečo neskor, nie hneď po strednej. Už vtedy som dúfala, že s ňou do konca života neprídem do styku a predsa. Takže... tri-štýri, dúfam ešte raz, že už sa s ňou nikdy v živote nestretnem! Už nikdy žiaden Archimedov zákon, Newtonove zákony, vzorce na výpočty zvislých vrhov, ani nič podobné! Žiadne hmotné body, ani vektory a skaláry nech v mojom živote už ostanú navždy len akváriovými rybkami :)
Poobedie som strávila v posteli a online pozerala zameškané časti seriálu. Nemala som chuť ani energiu venovať sa niečomu fyziky a psychicky náročnejšiemu. Od rána ma šialene bolí hlava a keďže sa nerada dopujem tabletkami, hrám sa na tichého trpiteľa. Aj keď mám teraz dvojnásobné výčitky svedomia. Za prvé - poobedie som sa plánovala učiť na ďalšiu skúšku, ktorú mám už tento piatok. A za druhé, keď už som na to kašlala, mohla som využiť krásne počasie a ísť na korčule, alebo sa aspoň prejsť von... No nič, ani z jedného.
Tak si užite ešte zvyšok nedele, kým zajtra nepôjdete do školy alebo práce. Ja si pôjdem nakoniec pre tú tabletku a keď ma to prejde, možno ešte potrápim svoj mozog nejakými novými informáciami :)
Vaša A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára