štvrtok 29. marca 2012

DIDAKTIKA

Už pár dní som v režime učenia sa didaktiky. Pri tejto príležitosti som si dnes vzala dovolenku, aby som sa na zajtrajšiu skúšku mohla pripraviť čo najlepšie. Nefunguje. Dafuq? Nedávno som sa prehupla do druhej polovice a pri tejto príležitosti som si upratala izbu. Utrela prach, prezliekla obliečky, umyla podlahu, kopy oblečenia schovala po týždni konečne do skrine. A v týchto činnostiach budem pravdepodobne pokračovať ďalej, pretože všetko je lepšie než učenie didaktiky :-D Ráno som sa hodinu striedavo pozerala do steny a na závesy pohybujúce sa vo vetre. Neuveríte, aké je to zrazu zaujímavé. Zúfalstvo. Už pár dní poriadne nejem. Prísun živín do môjho tela = Coca-Cola - energeťák - káva, Coca-Cola - energeťák - káva. Stále dookola. Energy drinky pijem na litre, nie na plechovky.  To dramatické množstvo kofeínu ma čoskoro zabije. Schudla som už cez dve kilá. Nervy mám na vlásku. Trhá mi obočím a vyhádzal sa mi celý ksicht. Upadám. Obsah a rozsah didaktiky nie je primeraný mojim biologicko-psychologickým schopnostiam, mojim reálnym učebným možnostiam, mojim aktuálnym zručnostiam a záujmom a tým pádom je porušená jedna z didaktických zásad vyučovacieho procesu, ZÁSADA PRIMERANOSTI... preto mám právo sa na to vykašlať. Ale ja to aj tak neurobím. Potrebujem všetkým dokázať, že na to mám. Že jedna takáto skúška ma nemôže položiť. Ak ju prežijem, budem najšťastnejší človek na svete. A konečne sa poriadne najem :) Držte palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára