piatok 18. mája 2012

2 x SHRED

Ďalšia moja fotka, z minulého víkendu... tešíte sa? :D

Pyšne vám oznamujem, že som sa konečne dostala k 30-dňovému cvičebnému programu Jillian Michaels. A poviem vám, po dvoch dňoch mám chuť tú ženskú zabiť, pretože ona chce zabiť mňa! :-D Napriek tomu, že som odcvičila len dva dni v leveli 1, mám svalovicu na celom tele a pocit, že moja telesná schránka je v troskách. Kliky s prehľadom nezvládam a počas kardia mám chuť opľuť Jill na obrazovke a hodiť do nej tie dve litrové škatule mlieka, čo dočasne používam ako činky. Pretože skutočné činky nám doma záhadne zmizli :) Dvadsať minút ubehne ako voda, jednotlivé cviky sa striedajú ako na bežiacom páse a ja sa snažím robiť všetko čo najpoctivejšie. No nemôžem sa zbaviť pocitu, že level 2 fyzicky nezvládnem. Prípadne ma úplne odrovná :-D Uvidíme, po desiatich dňoch v prvom leveli by som mohla byť už trošku "vyšportovaná", telo si zvykne na pravidelnú záťaž a už sa mi pôjde ľahšie. Ale tieto prvé dva dni... no... bude to ešte zaujímavé! Každopádne idem si za svojím cieľom, tých 5-7 kíl dám dolu, nech ma to stojí čokoľvek! :-D A ak nie, aspoň budem mať spevnený zadok. To sa predsa oplatí, nie? :)

Vaša zničená A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára