štvrtok 3. mája 2012

TYPICKY ŽENSKÉ

Skúškové obdobie je strašná vec! Nie len, že svoju myseľ zamestnávam vstrebávaním informácií a poučiek, musím dookola riešiť čo na seba... Ako typická žena, nechcem ísť na dve skúšky v tom istom a preto musím vymýšľať stále nové a nové varianty. Čo stojí čas, peniaze a hlavne nervy! Pretože tamto tričko, čo si chcem obliecť, sa mi aktuálne nehodí k žiadnym nohaviciam, k týmto nohaviciam zase nemám vhodný top, tieto by mohli byť o kúsok kratšie, tamtie zase s vyšším sedom a v užšom strihu, aby sa mi hodili k tričku, ktoré som práve objavila v skrini :) Strašné, poviem vám nočná mora! Vyhádzala som celú svoju skriňu a polovičku tej maminej a nenašla som nič použiteľné. A v našom na obchody nadmieru chudobnom a na číňaky obmedzenom meste nie je nič, čo by bolo trochu elegantné a bolo to kvalitne ušité, bez vynechaných alebo nedorobených alebo krivých stehov s odvšadiaľ pretŕčajúcimi nitkami. Zúfalstvo. Keby som mohla ísť vo vreci naopak, bola by som povďačná :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára