štvrtok 14. júna 2012

 Ak stojíš pred dôležitým rozhodnutím a nevieš si dať rady, jednoducho si hoď mincou. Nie preto, že by mala za teba rozhodnúť, ale pre ten moment, kým je vo vzduchu a ty zrazu vieš, v ktorú možnosť dúfaš.

2 komentáre:

  1. Hezká slova :)

    ty mě máš v oblíbených, to je milé :) vzpomínám si, že jsem k tobě kdysi na blog chodila, ale ty jsi ho potom zrušila? :) všechny články jsem přečetla jedním dechem, určitě se tady zase zastavím :) hodně štěstí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, mám, ja som na tvoj blog nikdy neprestala chodiť, rada sa tam vždy zastavím a "napasiem oči" na fotkách :) Hej, ten blog som zrušila, potrebovala som "novú pôdu", pretože tam chodili nesprávni ľudia z môjho okolia, čo ma celkom obmedzovalo v tom, čo tam napíšem :)

    OdpovedaťOdstrániť