piatok 25. mája 2012

POSLEDNÁ... SNÁĎ!

"V ďalšej fáze je nepodmienený podnet vynechaný a spolu s naučeným podmieneným podnetom je podaný nový (iný) neutrálny podnet, ktorý sa postupne stáva podmieneným podnetom druhého rádu. Podstata tohto podmieňovania spočíva v tom, že aj keď nebol druhý neutrálny podnet podaný spolu s nepodmieneným podnetom, stáva sa z neho podmienený podnet druhého rádu, ktorý je schopný vyvolať pôvodnú reakciu."

Vážení, to bola malá ukážka toho, čo sa práve učím na zajtrajšiu skúšku. Áno, ani ja tomu nechápem a strácam sa už v polovici prvej vety :) Začínam byť dokonca zmierená s tým, že si tú skúšku zopakujem. Pretože také obrovské kvantum týchto sračiek nie je môj mozog jednoducho schopný vstrebať. Je mi z toho do smiechu i do plaču zároveň. Nechce sa mi to už ani čítať, pritom si uvedomujem, že mám posledných pár hodín na to, aby som si to vtĺkla do hlavy... Musím! Posledná skúška v tomto ročníku. Každopádne, držte mi palce!!! Budem to potrebovať. Rozhodne! :-D


Okay... bežím si pripomenúť, prečo vlastne chodím na vysokú školu. Snáď ma to motivuje. A potom do sprchy. Keď už mám v hlave prázdno, nech aspoň vyzerám :)

1 komentár:

  1. ahoj, ty si cvicila/cvicis 30 DAY SHRED? ja cvicim prvy level 3. den.. chcela som sa spytat, ci su nejake viditelne zmeny po ukonceni cvicenia po 30 dnoch :) odpis mi prosim na email: michellee.1997@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť