nedeľa 1. júla 2012

Niečo na pohodový večer

Pekný neskorý večer želám...Aký ste mali víkend? Viem... slnečný, tropický, človek ešte len vyjde zo sprchy a už je spotený. Najjednoduchšie a zároveň najpríjemnejšie riešenie v takýchto horúčavách je ísť k vode, strčiť sa do bazénu a relaxovať s fľašou vychladeného Radlera. Alebo sa stratiť v jaskyni. Alebo podniknúť výlet na severný pól.. za tučniakmi a tuleňmi a ľadovými medveďmi :)
Ja som bola s partiou na chalupe.Vínko, pivo, kopec čipsov, grilovačka, oblievanie záhradnou hadicou, malý futbálek, hojdačka medzi stromami a to všetko za sprievodu dobrej hudby. Napriek tomu tam nebolo tak skvelo, ako to znie. Akosi... som sa s tým sobotňajším večerom tam nevedela z istých dôvodov stotožniť. Necítila som sa tam dvakrát dobre a keby som dopredu vedela ako to všetko dopadne, ten víkend oželiem a strávim ho pri vode. Ja neviem... nie som konfliktný typ a keď tam dve osoby robia dusno, nedokážem sa už potom baviť. Našťastie som tam mala aj bráška, ktorý jednoducho zapadá k mojim kamarátom, aj najlepšiu kamošku, s ktorou to za ten víkend bolo opäť v normále, z čoho mám úprimnú radosť. A dostala som od nej kopec meninových darčekov, takže sa teším aj z nich :) V tejto chvíli si lakujem nechty tým najdokonalejším oranžovým lakom a mám pri tom chuť na pomaranče.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára