sobota 1. septembra 2012

DOVIDENIA LETO

• moje prvé "umelecké" fotenie •
Prvý deň septembrový. Upršaný. Odhrniem záclonu a pozerám z okna cez sklo, po ktorom stekajú kvapky prvého septembrového dažďa. Vo vzduchu už cítiť ten chlad jesene. Napriek tomu, že nás určite ešte čaká krásne babie leto. Kam sa podelo, kedy stihlo ubehnúť tých osem mesiacov? Prečo už je september, keď mám pocit, že podľa správnosti by mal byť tak marec alebo apríl? Alebo máj. No určite nie jún, júl. Ani august. Letné mesiace, ktoré len teraz skončili, no ja mám pocit, akoby boli vzdialené niekoľko rokov. Spomienky na leto sú zahmlené. Bolo vôbec?

Bolo, i keď ubehlo veľmi rýchlo. Škoda. Slnko a ležanie v tráve, nočné prechádzky so zmrzlinou po pešej zóne, kúpanie vo vode, ten ruch a spokojný smiech ľudí tráviacich horúce dni pri miestnych vodných nádržiach, bagroviskách a kúpaliskách mi bude chýbať. Vám nie? Mám pocit, že to bol len sen. Len fotky sú dôkazom toho, že sa to naozaj stalo. Áno, myslím, že si ich ešte dlho budem pozerať a spomínať na tie letné pocity, letné lásky, letné zážitky, letné oblečenie, letné... všetko letné. 

Dovidenia leto, o rok sa vidíme zas <3

1 komentár:

  1. cítím to stejně ♥ vzpomínky zůstanou a zatímco nás budou hřát u srdce, čas poběží dál a kalendář zase brzy ukáže první letní den :) a já neskrytě přiznávám, že se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť