streda 2. januára 2013

TOPS OF 2012


1.) PINK BB CREAM od Skin79 - Jednoznačne ho považujem za jednotku vo svojich objavoch za rok 2012! Spočiatku som bola voči BB krémom skeptická. Neverila som, že sú také úžasné ako o nich všetci tvrdia. Niekoľko rokov som používala ten istý make-up, ktorému som bola verná práve preto, že to bola pre mňa rokmi overená kvalita. No na internete som nachádzala stále viac a viac recenzií práve na tento BB krém od Skin79. A keďže moja pleť sa po vysadení hormonálnej antikoncepcie začala správať naozaj nepekne a ja som bola z toho stále zúfalejšia a zúfalejšia, rozhodla som sa siahnuť po ňom a vyskúšať ho. Objednávku som vyplnila naozaj rýchlo. Ešte skôr, než by som si to stihla rozmyslieť. A dobre som urobila. Odkedy ho používam, nedám naň dopustiť. Moja pleť je krásne zjednotená, začervenané fľaky po hojacich sa vyrážkach takmer nevidieť a naviac vydrží skutočne dlho! Nepreháňam. Okrem iného má krásny, praktický obal s dávkovačom. Jedinú výhradu mám však práve voči nepriesvitnému obalu, pretože nevidím ako rýchlo sa míňa a či už je čas na objednanie ďalšieho.

2.) GALAXY NAILS - Galaxia je niečo, čo bolo v roku 2012 obrovským trendom. Ako potlač na tričkách, legínách, kabelkách, topánkach a v neposlednom rade ako skvelá ozdoba nechtov. Galaktické nechty sa stali mojimi obľúbenými a vždy zožali veľký úspech okolia. Napriek tomu, že som motív galaxie na nechtoch nemala príliš často, nedám naň dopustiť. Je krásny a zaujme. Síce vyzerá náročne, no verte mi, že si svoj vlastný vesmír na nechtoch dokážete vyčarovať aj sami a netrvá to ani príliš dlho. Stačí vám základný čierny, modrý, fialový, biely.. akýkoľvek lak, kúsok špongie a tento skvelý tutorial na YouTube.

3.) SKINS - Britská tínedžerská dráma nie len pre tínedžerov. Neobkukaní herci, skvelé štipľavé dialógy a najmä parádny anglický slang a frázy, ktoré sa môžete počas pozerania seriálu v pôvodnom znení naučiť. Ak vás už omrzeli typicky americké seriály točiace sa stále okolo jednej a tej istej témy, preafektované blonďavé pipky a sladkí chlapci s vypracovanými telami, SKINS si naozaj zamilujete. Každý diel je venovaný jednému zo skupiny priateľov, jeho problémom a životným situáciam, v ktorých sa nachádza. A tie sú naozaj vážne - raz ide o anorexiu, drogovú závislosť, chorobu, inokedy o neželané tehotenstvo, psychickú labilitu, problémy v rodine, homosexualitu až po smrť. Každé dve série sú venované jednej generácii, po dvoch sériach nasleduje výmena - noví herci, nové príbehy. Osobne mám najradšej prvé dve generácie, tretia ma až tak neberie, no keď už SKINS raz začnete sledovať, nedokážete prestať, to mi verte :)

4.) 30 DAY SHRED s Jillian Michaels - Ak chcete začať cvičiť a patríte medzi tých šťastlivcov s pevnou vôľou, odporúčam tento skvelý 30-dňový program! Priznávam, že do konca som ho nikdy nedocvičila, pretože pevná vôľa a sebaprinútenie sú práve tie vlastnosti, ktorými som obdarená nebola. Vydržala som maximálne 12 dní. No jedno z mojich novoročných predsavzatí spočíva práve v tom zdolať 30 DAY SHRED a vybudovať si výdrž v cvičení. Mám kilá naviac, ktoré chcem dať dolu, chcem si spevniť telo a byť fit a Jillian Michels a jej cvičebné programy sú naozaj výborné. Je to ten pravý a nadmieru efektívny spôsob na to, ak sa rozhodnete fyzicky zničiť :) Iste, prvé dni mám vždy chuť s tým seknúť, vyhodiť celú Jillian z okna a mám pocit, že to mám za trest. Deň po prvom cvičení ma bolí celé telo a nedokážem sa poriadne hýbať, cítim každý jeden sval. No na štvrtý deň svalovica ustúpi a ja na seba začínam byť pyšná. Verte mi, už som to párkrát začala cvičiť a naozaj som na sebe videla výsledky. Už po niekoľkých dňoch som strácala z centimetrov na stehnách, bokoch... len tá moja slabá vôľa :-D Momentálne cvičím štvrtý deň, takže mi držte palce, aby som tentokrát Jillian naozaj zdolala :)

5.) ZÚFALÉ MANŽELKY - V posledných dňoch minulého roka som absolútne prepadla tomuto seriálu. Pozerám ho od prvej série a nemôžem s tým prestať. Osudy Gabrielle, Susan, Lineth a Bree ma vážne berú a už viem, prečo sa Zúfalé manželky stali tak kultovým seriálom. Nikdy som nebola fanúšikom televízie a telku zapnem tak raz za pol roka, no zistila som, že o veľa prichádzam. Nech žijú autorské práva porušujúce stránky so seriálmi, ktoré môžete pozerať online! Po mojom "zúfalom maratóne" sa chystám vrhnúť na Sex v meste. Odporúčate?

1 komentár:

  1. ahoj :) zufale manzelky ani skins ma nechytili :) ale sex v meste odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť