utorok 1. januára 2013

GOOD-BYE 2012

Rok 2012 oficiálne skončil už pred dvadsiatimi hodinami, no ja mám neutíchajúcu potrebu urobiť za ním hrubú čiaru i tu na blogu. Napriek mojej neaktivite sa s ním chcem niekoľkými slovami rozlúčiť a začať dúfať v lepšie zajtrajšky. V posledných dňoch som mala kopec času na premýšľanie, sumarizovanie uplynulého roka a dospela som k záveru, že to bol pre mňa mimoriadne zlý rok. Plný smútku, sklamania, strát, sĺz, neúspechov. Samozrejme, nájdu sa i krásne dni, ktoré mi ostali uložené hlboko v srdci, no tie nepríjemné prevládajú. Žiaľ. No je tu dnešok... prvý deň prvého mesiaca v novom roku. Nový štart. Pomyselný začiatok nových nádejí, nových očakávaní, predsavzatí, ktorých mám ako každý rok hneď niekoľko. A ako každý rok ich určite nedodržím, no nádej je to, čo umiera posledné. Každopádne... 2013, prosím buď lepší!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára