utorok 22. januára 2013

2013, budeš úžasný!

Rok 2013 začal priam úžasne! 
Privítala som ho v spoločnosti bráška a našich spoločných kamarátov a s človekom, ktorý pre mňa v poslednej dobe veľa znamená. Vážim si ho a viem, že on si váži mňa. Mnohokrát, v mnohých ťažkých situáciach v uplynulom a už aj v tomto roku ma podporil, priniesol mi kvety, čokoládu. Pomohol mi, vytiahol ma von, keď som chcela celý večer stráviť s plačom v posteli, prišiel a rozosmial ma. Je mi s ním dobre. Nie je to síce láska, ktorá vám spôsobí motýliky v bruchu. Nie je to láska, ktorá vám pomotá hlavu tak, že pri myšlienke na danú osobu sa vám podlomia kolená, to nie. Je to láska iná, zrelá, dospelá. Pri ktorej máte zrazu pocit bezpečia, istoty, stability. Pocit, že nech sa stane čokoľvek zlé, vždy tu bude on, kto vás vezme do náručia, pohladí po vlasoch a povie, že všetko bude fajn. Je vôbec prvý muž, s ktorým si dokážem predstaviť budúcnosť. Keď sa zamyslím nad tým, čo bude o pár rokov, viem si tam predstaviť náš dom, smejúce sa deti, nás dvoch ako v nedeľu ráno pijeme kávu a dohadujeme sa, kam poobede vezmeme deti na výlet. My dvaja. Pán inžinier, pani budúca magistra a naši inteligentní potomkovia :) No nie je všetko zlato, čo sa blyští, verte mi. Napriek tomu, že je úžasný človek, láskavý, zodpovedný a starostlivý, niečo v našom vzťahu chýba. Živočíšnosť, vášeň, TEN sex, ktorý vás núti kričať cez pol sídliska. Príťažlivosť, ktorá vás ťahá úplne opačným smerom. K tým zlým chlapcom, ktorí vám pomotajú hlavu, spôsobia vám nezabudnuteľnú rozkoš a potom vás odhodia ako použité spodné prádlo. Prečo sme my ženy také? Prečo si nevážime toho dobráka, ktorý vám nezlomí srdce, ktorý by vám zniesol modré z neba za jediný váš úsmev? A keď ho máme, prečo sa obzeráme po motorkároch, budúcich alkoholikoch a chlapoch, ktorých iskra raz vyhasne, pretože nejdú za svojimi snami a kašľú na všetko? Pretože tak to nefunguje. Dobrá žena miluje zlého muža. A dobrý chlap musí mať podľa tohto všeobecne platného zákona zlú ženu. Dvaja dobráci vo vzťahu byť nemôžu, nie je to rovnováha. Preto sa asi musím stať zlou, aby nám to do budúcnosti fungovalo :) 

Bod dva. Nový rok, čas na zmeny a jednou z nich je i moja nová práca! Po mesiaci intenzívneho hľadania sa mi podarilo nájsť takú, ktorá by mi priniesla lepšie finančné ohodnotenie a ako bonus oveľa menej pracovných dní. Takže voilá, teraz som čašníčka. Namiesto zdierania v kórejskej automobilke som za barom, robím pressíčka, lattíčka, čapujem pivo a ráno pozerám rozprávky v tých najpohodlnejších kreslách v našej kaviarni. Som naozaj spokojná! Napriek tomu, že som spočiatku mala obavy ako zvládnem všetky tie druhy káv a miešaných drinkov, chopila som sa príležitosti a šla do toho. A poviem vám, urobila som dobre! 

Novinka číslo tri - Benátky <3 Bolo to buď-alebo, spontánne rozhodnutie, zájazd zabookovaný za desať minút. Veď žijeme len raz, tak prečo si nedopriať výlet do jedného z miest, čo mám už roky na zozname tých, ktoré chcem raz v živote bezpodmienečne navštíviť? Po úspešnom ukončení zimného semestra si snáď zaslúžim poriadnu odmenu, nie? :) Za cenu, ktorá sa neodmieta. Takmer zadarmo! Neviem sa dočkať Benátok v období ich najväčšej krásy, počas povestného karnevalu, keď sa ulicami preháňajú stovky dokonale prepracovaných masiek. Už len myšlienky na tie uličky, malé kaviarničky a obchodíky so suvenírmi, mi robia neskutočnú radosť. O dva týždne sa budem pripravovať na túto svoju cestovateľskú perličku, takže dovtedy si musím zopakovať angličtinu a nabiť baterky do foťáku.

O mesiac a kúsok idem na koncert jednej mojej obľúbenej kapely. Neviem sa dočkať! A čo je ešte lepšie, moja najväčšia hudobná láska vydáva tento rok nový album! Budú nové piesne, nové texty, nové turné, na ktorom musím nepochybne byť, nech mám za koncertom cestovať do akéhokoľvek európskeho štátu! Rok 2013 bude úžasný! Mám pocit, že po minuloročnom fiasku znovu začínam žiť a vychutnávať si život. Napriek tomu, že momentálne ležím v posteli s chrípkou, cítim sa skvelo!

Majte sa krásne, vaša nadšená A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára