utorok 12. februára 2013

Benátky mojimi očami

Ako som spomínala vo svojom poslednom poste, cez víkend som navštívila Benátky. Venezia odjakživa patrila k mojím vysnívaným mestám. Spolu s Rímom a Parížom sú to pre mňa tie najlákavejšie mestá na svete. I keď samozrejme existuje kopec ďalších miest, ktoré by som do tohto svojho rebríčku mohla nominovať.  
Musím podotknúť, že Benátky sú presne také, ako som si predstavovala! Plné mostíkov, opadanej omietky dodávajúcej tým úzkym uličkám nezvyčajné čaro, plné lodiek, holubov, vône, ktorú nedokážete opísať a turistov. Obzvlášť počas tradičného benátskeho karnevalu, kedy som mala možnosť pozrieť si toto mesto i ja.
Mám pre vás niekoľko momentiek - Benátky, ako ich vidím ja. Takže kto má záujem, rozkliknite si článok ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára