streda 7. októbra 2015

Jeseň

Jeseň je tu. Už pár dní. Noci sú chladnejšie, dni stále kratšie a my sa obliekame čoraz teplejšie. Mám rada jeseň, keď sa listy farbia dozlata, do červena. Najradšej sa na to pozerám z výšky nejakého kopca. Na ten krásny výhľad okolo mňa. Na Kľaku musí byť teraz nádherne. Aj na Čachtickom hrade či na Strečne - tieto hrady majú magické výhľady.
Neuznávam Halloween a jeho oslavy na Slovensku, ale tekvice mám rada. Tento rok ako vládkyňa svojej kuchyne už mám za sebou Hokkaido polievku, pečenú tekvicu, tekvicové pyré aj tekvicový koláč, po ktorom sa len tak zaprášilo. Najnovšie sú mojim tekvicovým prírastkom tieto ozdobné krásky. Tie nezjeme, ale budeme sa z nich tešiť až do Vianoc pri svetle sviečok s vôňou vanilky a santalového dreva. A pri varenom vínku. Idylické večery s milovaným. Tie mám najradšej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára