piatok 13. decembra 2013

Len tak na skok

Po minulom stresujúcom článku sa mám trošku lepšie. Dnes som mala po dlhej dobe prvý deň voľna  a strávila som ho príjemným leňošením, malým nakupovaním v meste a úpravou materiálu na predposlednú skúšku, ktorá ma čaká v tomto roku. V nedeľu. A dve hodiny na to ešte jedna. Ťažká. Úprimne mám z nej obavy, je toho moc, je to ťažké, všade samé poučky a suché definície, nič obkecateľné. Dúfam, že mi bude stačiť zajtrajšok na spracovanie učebných textov a pol soboty na učenie. Chcela by som totiž konečne stráviť nejaký čas aj s mojou láskou. Chýba mi! No už sa to posúva k lepšiemu. Mám voľno ešte päť dní a on dovolenku celý budúci týždeň, takže si v pondelok a utorok stihneme užiť trošku vzájomnej prítomnosti. A ja sa snáď medzičasom dostanem z chrípky, ktorá ma trápi posledné štyri dni! A stihnem dokúpiť posledné darčeky. Našťastie mám premyslené čo komu a to najhlavnejšie už mi odpočíva v skrini a poslušne čaká na zabalenie. Mala som strach, či mi to vôbec vyjde všetko finančne, ale mala by som sa zmestiť tak, aby mi aj ostalo, takže som very hepy a po niekoľkých dlhých šichtách v práci si budem môcť vychutnať aj very mery a hepy Vianoce. Majte sa krásne, ozvem sa neskôr :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára