utorok 14. januára 2014

2013. Ďakujem ti za všetko!

Tak ako bol rok 2012 pre mňa nesmierne ťažkým rokom, jeho nasledovník ma príjemne prekvapil. Vo všetkých smeroch. A hoci je na sumarizujúci článok trošku neskoro, nemôžem si ho odpustiť. Pretože rok 2013 bol proste skvelý!
Hneď január bol pre mňa výzvou. Začala som robiť čašníčku v jednej malej kaviarničke. Povolanie, ktoré som nevyštudovala. Prácu, akú som nikdy nerobila. Spočiatku som mala obavy, či to zvládnem, nevedela som ako mi to pôjde. No zapáčilo sa mi to. Robiť kávičky a miešané drinky ma bavilo.
Vo februári som sa preto odmenila. S bráškom sme podnikli víkendový trip do Benátok, kde to žilo festivalom masiek. Celé Benátky boli čarovné, farebné, rušné a zapáchali zvláštnou zmesou kanálov, histórie, kaviarničiek a niečoho sladkého. Benátky boli pre mňa magické a tento výlet pre mňa moc znamenal. Jednak preto, že do Venice som túžila ísť odkedy si pamätám, priťahovala ma tam atmosféra, ktorú som chcela zažiť. A tiež preto, že to bol prvý zahraničný výlet, na ktorý som vzala môjho bráška. Bola to sranda, bolo to fajn, bolo to typické súrodenecké, bolo to opäť niečo nové a som rada, že sme šli!
Prvého marca som spoznala svoju lásku. Stretli sme sa už týždeň predtým, no tento deň sa nám stal osudným. Naše zoznámenie a to, ako sme sa dali dokopy je proste klasa z romantického filmu :) Nechcem sa chváliť, ale krajšie si to už neviem ani predstaviť. A odvtedy sme spolu. Prežívam tú najkrajšiu lásku, akú som kedy zažila. Mám po boku človeka, ktorého lásku cítim každý deň. Ktorý mi je oporou vo všetkých situáciach. Ktorý je môj najlepší priateľ. S ktorým sa smejem aj plačem, ktorý ma posúva vpred a ktorého náruč je pre mňa to najbezpečnejšie miesto na zemi. Náš vzťah je to, čo mi dáva silu bojovať aj v ťažkých dňoch, čo mi dáva chuť žiť svoj život naplno s niekým, s kým to má zmysel. 
Druhá polovička marca bola pre mňa špeciálna tým, že som si dala svoje prvé tetovanie. Milujem ho a určite sa chcem odmeniť ďalším. Za štátnice! :)
Apríl som prežila zaláskovaná. Zmenila som prácu. Malú kaviarničku som vymenila za najväčší bar v meste, kde sa síce nalietam, no s toľkými ľuďmi je tam sranda. Proste to tam žije :)
V máji som lietala z práce do školy a zo školy rovno do práce, pretože som robila posledné skúšky v letnom semestri.
Jún bol pre mňa dosť veselý. Ukončila som semester, takže sa to neobišlo bez veľkej párty. Začala som fičať na gélových nechtoch. Mala som meniny, takže ďalšia veľká párty a od miláčika som dostala to najúžasnejšie zrkadlo z Ikey, o ktorom som snívala odkedy som ho videla v jednej kaviarni v susednom meste a to bolo asi pred dvoma rokmi :) Koncom mesiaca sme si s drahým vyšli na našu prvú spoločnú túru a urobili si prvé spoločné fotky! :)
V júli som veľa bicyklovala. Chodila som na rôzne cyklotúry po okolí a vždy večer som mala skvelý pocit a obrovskú radosť, že som urobila niečo pre svoje telo. Pravidelne som si dopriávala chill out pri vode a užívala si slniečka.
V auguste som zmenila účes, dni trávila na kúpalisku čvachtaním v bazéne, opaľovaním a hraním kociek, z nudy v práci som sa naučila lúštiť maľované krížovky, bráško si kúpil psa a boli sme na Budzogáni! Neskutočne sme niekoľkokrát zmokli! Viac mokrá do nitky som v živote nebola :D Ale stálo to za to! Ten pocit, keď v dave skáčete na vašu obľúbenú kapelu, ste v úplnej eufórii, pozeráte hore na pódium a z plného hrdla spievate, prší ako z krhly, obrovské kvapky dažďa vám obmývajú tvár a zmáčajú oblečenie, ten pocit je neskutočne oslobudzujúci! A potom v noci bola tá najväčšia búrka akú som zažila a celú noc som sa strachovala, aby to náš už aj tak dosť labilný, mnohými festivalmi poznačený stan vydržal :D
September bol pre mňa stretávkový mesiac. Po rozlietanom lete som sa konečne venovala svojim známym, chodila s nimi na kávičky a na turistiku po okolí. No najviac ma potešilo stretko s mojimi troma najlepšími spolužiačkami  zo strednej! Každá z nás je maximálne vyťažená, dokonca dve sú viac v zahraničí ako doma a keď sme sa opäť všetky štyri zišli, bola som neskutočne šťastná! A začala sa éra klubových rockovo punkových koncertov!
V októbri som opäť zasadla do vysokoškolských lavíc a začala som písať bakalárku. Pokazil sa mi notebook a dosť veľkú časť som prišla, takže som bola ozaj zúfalá. A to som vlastne dodnes, pretože odvtedy som sa tej bakalárke prestala venovať. Polovica januára a ja nemám nič!
November bol koncertový a halloweenový! Drahému som vykradla skriňu a šla som za vojačku! Ľahšie zohnaný kostým som už mať nemohla :-D Bráško bol v Španielsku a doniesol mi najväčšie lizátko Chuppa Chups na svete, ktoré bolo väčšie ako moja hlava :-D Zlízať ho mi trvalo asi mesiac.
K decembru sa nemôžem vyjadriť príliš pozitívne, s výnimkou Vianoc a Silvestra, pretože som ho celý celučičký strávila chorá a v práci. A chorá v práci. Odišla mi kolegyňa, takže som 90% smien ťahala ja. A k tomu som mala tri dôležité skúšky, ktoré doteraz neviem ako sa mi s nulovými vedomosťami podarilo urobiť. Vyčerpaná, moja imunita si vzala dovolenku, tri týždne som strávila na antibiotikách, s ktorých sa spamätávam dodnes. Pozitívom však boli krásne Vianoce v kruhu rodiny a priateľa. A pokojný Silvester. Odpustila som si akýkoľvek žúr v baroch, meste, na chate a strávila ho po namáhavých dňoch schúlená na gauči s drahým, pozeraním filmových skvostov a vyjedaním jednohubiek :)

Takže taký bol môj rok 2013. Som s ním spokojná, som za veľa vďačná. Splnili sa mi mnohé želania a sny a ja dúfam, že tomu neodzvonilo a v tomto roku to bude pokračovať. Stanovila som si mnohé ciele. Chcem úspešne napísať bakalárku a urobiť štátnice, chcem ísť na dovolenku k moru, chcem schudnúť 7 kíl a viac chodiť do prírody. A potom sú tu veci, týkajúce sa zdravia. Chcem si dať do poriadku oslabenú imunitu, vybaviť si nové okuliare a tak ďalej, a tak ďalej... Držte mi palce! Ja budem držať vám, nech sa vám splnia všetky želania a nech máte dostatočne pevnú vôľu na to, aby ste bojovali s vašimi predsavzatiami a ku koncu roka si mohli s kľudným svedomím povedať, že ste to dokázali... :) :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára