štvrtok 6. marca 2014

I love you so much

V sobotu sme mali výročie. Rok. 12 mesiacov. 52 týždňov. 365 dní. 8760 hodín prešlo odkedy sme sa spoznali. Odkedy prišiel za mnou s tým, že ma chce spoznať. Prišiel, zdržal sa a vlastne z môjho života už neodišiel. A som za to vďačná! Pretože s ním som lepší človek. Užívam si jeho prítomnosť, jeho úsmev, jeho slová a pohľady, jeho náruč, jeho bozky, jeho telo. Všetko na ňom milujem. Milujem keď necháva otvorenú zubnú pastu, pretože vie, že o chvíľu si pôjdem umyť zuby aj ja. Milujem, keď behá po byte len s uterákom okolo pása. Milujem, keď si spieva aj keď nevie texty. Milujem spôsob akým sa smeje. Tú iskru v jeho očiach, keď sa z niečoho teší. Ten vášnivý chtíč, keď vy viete. Milujem keď vstane skôr a urobí mi raňajky. Keď ma volá, aby som sa k nemu pritúlila na gauč. Keď sa uprostred noci zobudí a vždy ma zakryje. Keď má o jednej v noci vždy chuť na sladké. Keď sa hodiny dohadujeme o filme, ktorý budeme pozerať. Keď mi masíruje spánky pri bolesti hlavy. Keď sa o mňa stará, zájde mi po lieky a uvarí čaj, donesie ovocie a vitamíny, keď som chorá. Keď akceptuje moju tvrdohlavosť. Keď hovorí "milujem ťa". Keď si otvoríme víno a máme pohodový večer. Keď mi pomáha variť. Keď mi rozstrapatí vlasy a vždy nejakým zázrakom rozmaže make-up. Keď spolu vyberáme závesy a obliečky. Keď zdobíme vianočný stromček. Keď vstane z postele a donesie mi vodu. Keď so mnou chodí do filmového klubu. Keď sa o mňa proste zaujíma. Je najlepší, to mi verte :) Ľúbim ho a prajem si, aby naša láska nikdy neskončila...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára