nedeľa 11. januára 2015

Hello 2015

     Neozvala som ta už strašne dlho. Popravde nebol čas. Ani chuť. A ani dôvod. A vlastne by som klamala, keby som povedala, že som nikdy nerozmýšľala o napísaní článku. Kedysi som blogovala pravidelne. Tuším takmer štyri roky som viedla svoj pravidelný virtuálny blogový denníček, kde som sa vypisovala zo strastí tínedžerského života. A potom som sa dostala na prah dospelosti, začala život vnímať úplne inak. Hlavne som urobila fresh start svojho života. A zrazu som potrebovala za svojou pubescentou minulosťou urobiť hrubú čiaru. A tak som blog zmazala. Nevravím, že mi to nikdy nebolo ľúto. Bolo, predsa len ten blog bol kus môjho ja. Ale to je jedno... načo sa vracať do minulosti...

    Začal nový rok. 2015, ak by to niekomu uniklo. Nové začiatky, nové predsavzatia, že budeme lepšími a vylepšenými verziami samých seba. Každoročné klamstvá, ktorými oblbujeme samých seba aj ľudí naokolo, povedzme si úprimne :D Ja si vždy v januári dávam predsavzatia že schudnem, že začnem cvičiť a zdravšie sa stravovať, že to a to... lebo nefajčím, tak skoncovať s fajčením nemusím. Lebo nepijem, tak ani to mi netreba. Ani nie som shopoholik, takže vlastne ostáva len to chudnutie :D
     V novom roku sa mám študijne. som uprostred skúškového a preto sa celé dni šprtám a pomedzi to chodím do práce. A depkujem, stresujem a od zúfalstva, že sa nestihnem naučiť a neurobím skúšku chytám záchvaty plaču. Priznávam, beriem to vážne a na neúspechy nie som zvyknutá. Asi by som si mala začať zvykať. S prvým ročníkom inžinierskeho štúdia škola predsa len nabrala ťažšiu úroveň. A bolia ma zuby a ďasno po jednom vytrhnutom zúbku, ktorému som musela dať zbohom.

     Začala som instagramovať, tuto - The Adriana H. Len pred malou chvíľou. Pretože veľa blogerov a blogeriek má Instagram a ja chcem tiež, aby som ich tam mohla prenasledovať ešte viac ako na blogoch :D Žartujem. Ale mám rada všetky tie instagramové obrázky a fotočky bežných vecí, s ktorými filtre urobia umelecké diela :) A tak to chcem skúsiť. A chcem ľuďom ukázať moje bežné veci, z ktorých sa určite stanú umelecké diela. Také, ako môžete vidieť v tomto článku.

         Rok 2015 bude pre mňa ťažký a tak trochu špeciálny. Ťažký hlavne kvôli škole, keďže mám v tomto akademickom roku až 30 (!!!!) predmetov. Nežartujem, ale dorábam si diferenčné predmety vďaka tomu, že som menila vysokú školu. Keby som vedela, že ich v konečnom dôsledku budem dorábať až 14, asi by som do zmeny školy a študijného odboru nešla. Ale čo už. Školné zaplatené, prednášky odchodené. 8 skúšok za mnou. Škoda to nechávať, však? Už len zaťať zuby a ísť aj cez mŕtvolu. Svoju. 

     Po letnom semestri pre mňa nastane veľká zmena. Sťahujem sa totiž k svojmu priateľovi, lebo sme už v tej fáze, kedy chceme svoj vzťah posunúť ďalej. A vybudovať si svoje hniezdočko lásky, v ktorom už aj tak striedavo prebývavam. Keď som to povedala mame, plakala. Chápete - prvé dieťa, odlet z hniezda, čo keď to nie je ten pravý. Ale je. Som si viac než istá. Teším sa na všetky tie dni, ktoré strávime spoločnými raňajkami a spoločným zaspávaním. A pred domom budem mať fitko, takže konečne možno naplním to svoje každoročné predsavzatie a možno tento rok naozaj zhodím nejaké to instakilo. Uvidíme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára