utorok 3. februára 2015

Svitá na lepšie časy

Skúškové je takmer na konci, yay! Za sebou mám štrnásť absolvovaných predmetov a o štyri dni ma čaká skúška z posledného predmetu. To je však už iba formalitka, ľahký predmet, v podstate žiadne učenie, len čítanie na jeden večer pred spaním. Ani si neviete predstaviť ako veľmi mi odľahlo! Najmä po psychickej stránke. Ani tie prebdelé noci, napchávanie sa sladkým, pitie energeťákov, ktoré inak neuznávam mi moc neprospelo! Každopádne je to takmer na konci. Konečne si spravím manikúru, vytrhám si obočie a zájdem ku kaderníčke :D Konečne bude čas na takéto drobnosti, ktoré som mesiac a pol zanedbávala. S priateľom sa chystáme na wellnes, ktorý bude mojou bodkou za skúškovým a tak trošku si to sami sebe darujeme na Valentína. Bude to fajn, relax, sauny, vírivka a potom dobrá káva. A neskôr nejaká ľahká zimná turistika. Neviem sa dočkať!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára