utorok 17. marca 2015

Move out

Jar klope na dvere, čo znamená že začína sezóna obľúbených tulipánov. Moja polovička vie, že sú moji favoriti a tak ma nimi pravidelne zásobuje. Lucky me :) Okrem toho je táto jar dôležitá z viacerých dôvodov. Zima odchádza na zimný spánok, konečne. Ale hlavne začína ďalšia kapitola môjho života. S priateľom sme sa zasnúbili, kupujeme byt, sťahujem sa presne o dva týždne. Posledné dva týždne v mojej fialovej izbe. Akurát moja mama to prežíva o niečo smutnejšie než ja - pochopiteľné - prvé dieťa, odlet z hniezda, každá matka vyroní slzu. Avšak ja sa teším. Viem, že on je ten pravý, s ktorým chcem stráviť zvyšok života a dospeli sme do štádia, že sme obaja pripravení začať seriózne fungovať a žiť v jednom byte. Chvíľu si ešte užívať jeden druhého, urobiť posledné štátnice, o rok začať pracovať na bábätku, medzičasom šetriť na svadbu a nejakú tú rekonštrukciu bytu. Ide do tuhého. Ale teším sa. Na to, že konečne prestanem prenášať svoje veci hore dole od nás k nemu, že sa budeme spolu zobúdzať a zaspávať, robiť si raňajky celý čas, nie iba o víkendoch, že budeme spolu variť, korčuľovať sa a chodiť na turistiku a bude pre nás jednoduchšie všetko naplánovať v jednej, spoločnej domácnosti. Takže vitaj jar, teším sa na teba a na všetko, čo sa s tvojim príchodom začne diať v mojom živote....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára